•  

     

    Cynthia van der Waal

    Maak kennis met de dame achter S!B

    Ik schrijf teksten op de Cynthia manier. Dat betekent aanpakken,
    inleven en een daadwerkelijke meerwaarde leveren voor mijn opdrachtgevers.
    Dit vertaalt zich in teksten en communicatieoplossingen met een blijvend(!) resultaat.
    Sommigen noemen het ‘perfectionistisch’, zelf geef ik de voorkeur aan ‘gedreven’.

     

    Lees verder

...Nieuws

Opgeleverd: webteksten Van der Gugten Verpakkingen

webtekstenvandergugtenSinds juli 2016 is Van der Gugten Verpakkingen onderdeel van PACOMBI GROUP. Alle bedrijven binnen de groep hanteren dezelfde online strategie. Daarom kreeg de website van Van der Gugten een make-over. S!B schreef de webteksten. Net als bij de zusterbedrijven Paardekooper en Van der Windt was het uitgangspunt 'experience marketing'.


Experience marketing

De gedachte hierachter: klanten kopen geen producten, in dit geval verpakkingen, maar kopen beleving. Lezers moeten het juiste gevoel krijgen bij het product. Zij moeten zich herkennen in het verhaal. Als afzender laat je zien dat je verstand hebt van zaken, zonder dit letterlijk te noemen. De klant voelt zich begrepen, herkent het probleem en/of wordt enthousiast van de mogelijkheden die het bedrijf biedt: "Dat wil ik ook!"

Verkoop geen product, maar beleving

Zoals Philips geen lampen meer verkoopt, maar verlichting, zo verkoopt Van der Gugten geen verpakkingen, maar een sfeervolle presentatie en efficiënte logisistieke processen. Laat je inspireren op www.vandergugten.nl.